بى اسم
بى اسم
به وبلاگ من خوش آمديد.....................Welcom to my web

 اشینت باز باشه ، عالم و آدم میان بغل دستت که بگن در ماشین بازه …

حالا اگه بی بنزین تو خیابون بمونی ، هیشکی نیگاتم نمیکنه !!!
***
به مامانم میگم من شام بیرون میخورم ، هوس فست فود کردم …
میگه نمیخواد ، فردا شب هوس کن !
***
بالاخره فهمیدم چرا اینقد تو عروسیا بهت اصرار میکنن بری برقصی!
چون خودشون جا ندارن بشینن، بر که میگردی هم جا نداری هم میوه
تازه شیرینیاتم خوردن !
 
********
 
 حموم بودم ..
مامانم میزنه به در
میگم: بله
میگه: حمومی ؟؟
میگم: پَ نه پَ اینجا لَندنه صدای منو از رادیو میشنوی
میگه: در زدم بهت بگم مهمونا اومدن
بچه هاشون هم رفتن تو اتاقت دارن با کامپیوترت کار میکنن
لباس و حوله ات هم از پشت در بر میدارم که امشب تو لندن بمونی
تا فهم درست جواب دادن رو پیدا کنی!
من :|
 
*********
 
لوازم شخصی چیست ؟
وسایلی که متعلق به یک شخص می باشد و تمام اعضای خانواده و فامیل وظیفه دارند از آن 
وسایل استفاده کنند، در غیره این صورت شخصی محسوب نمیشود D:
 
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 13 بهمن 1391برچسب:, توسط مديريت